فردا؛ برگزاری یادواره شهدای حاج عمران در خرم‌آباد

کد خبر: 
۶۷۸۸
فرمانده سپاه استان خبر داد:

فردا؛ برگزاری یادواره شهدای حاج عمران در خرم‌آباد

فردا؛ برگزاری یادواره شهدای حاج عمران در خرم‌آباد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از برگزاری یادواره شهدای عملیات حاج عمران در مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «نعمت اله باقری» روز چهارشنبه در نشست خبری ویژه گرامیداشت عملیات غرورآفرین حاج عمران و هفته بسیج سازندگی، در تشریح این خبر افزود: یادواره عملیات حاج عمران روز پنجشنبه با حضور سرلشگر «محسن رضایی» و «حاج صادق آهنگران» در سالن همایش دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: بعد از این مراسم حدود ۱۷۰ نفر از خانواده‌های شهدای حاج عمران و جمعی رزمندگانی که در آن عملیات حضور داشتند به منطقه عملیاتی حاج عمران اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه لرستان گفت: در سال ۹۹ کار برگزاری اولین کنگره ملی شهدای لرستان آغاز شد و کارهای خوبی در خصوص جمع‌آوری اطلاعات عملیات‌ها، نصب تمثال شهدا در سراسر استان انجام شد که این اقدامات حاصل تلاش تمام مسئولان استان بود.

سردار «باقری« با اعلام اینکه روز یکم خرداد ماه، سالروز عملیات حاج عمران به اسم «روز لرستان» در تقویم فرهنگی کشور ثبت شده است، گفت: قرار است یادمان و یادواره عملیات حاج عمران نیز در برنامه راهیان نور کشور به صورت رسمی ثبت شود.

فرمانده سپاه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی تولدهای خیلی خوبی داشت و یکی از این‌ها تولد «سپاه» بود که به دستور حضرت امام (ره) رقم خورد، گفت: با اجرای عملیات «وعده صادق» که فرزندان این مرز و بوم در مجموعه هوا فضای سپاه که بخشی از آن از خاک لرستان بر علیه رژیم صهیونیستی انجام شد امروز کلام امام ره «اگر سپاه نبود، انقلاب نبود» بهتر برای ما قابل هضم است.

سردار «باقری»خاطرنشان کرد: امروز دست برتر انقلاب اسلامی از آستین سپاه بیرون آمد، مجموعه سپاه «وعده صادق» رهبر انقلاب را در دنیا پیاده سازی کرد.

وی، یکی از مولدین جدید سپاه را «بسیج سازندگی» دانست و ادامه داد: بسیج سازندگی عین همان سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی هستند و هر جایی که امروز حادثه‌ای اتفاق بیفتد و در مناطق صعب العبور که کسی حاضر نیست در آن مناطق خدمت کند. بسیج سازندگی خدمت بی منت ارایه می‌دهد به دلیل اینکه این نهاد از بچه‌های بسیجی و پای انقلاب و جهادی تشکیل شده است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
حاج عمران - فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان - نعمت اله باقری - یادواره شهدا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم